1123 Dog Hill Lane

Wilson, KS 67490

+34 785 658 5316

24/7 Customer Support

Mon - Fri: 9:00 - 17:30

Online store always open

ריסוס נגד פרעושים

פרעושים הם חרקים קטנים הניזונים מדמם של בעלי חיים ואנשים. הם נפוצים בחלקים רבים של העולם, כולל ארצות הברית. פרעושים הם חרקים קטנים הניזונים מדמם של בעלי חיים ואנשים. הם נפוצים בחלקים רבים של העולם, כולל ארצות הברית. פרעושים יכולים לחיות עד שנה לפני שהם מתים ומתרבים, מטילים ביצים על עור המארח או בפרוותם. ביצים אלו בוקעות לזחלים ולאחר מכן לגלמים, שצצים כמבוגרים כדי להמשיך להאכיל. האם פרעושים יכולים לנשוך בני אדם? כן, פרעושים יכולים לנשוך בני אדם אבל הם מעדיפים לנשוך יונקים אחרים כמו כלבים או חתולים מכיוון שיש להם ריכוז גבוה יותר של מלח בדמם וזה מה שהפרעושים צריכים כדי לשרוד. . עקיצת פרעושים אינה כואבת כלל, אך עלולה לגרום לתגובה אלרגית אשר גורמת להיווצרות פריחה. האם פרעושים יכולים לנשוך בני אדם? כן, פרעושים יכולים לנשוך בני אדם אבל הם מעדיפים לנשוך יונקים אחרים כמו כלבים או חתולים כי יש להם ריכוז גבוה יותר של מלח בדמם וזה מה שהפרעושים צריכים כדי לשרוד. עקיצת פרעושים אינה כואבת כלל, אך עלולה לגרום לתגובה אלרגית אשר גורמת להיווצרות פריחה.

איך פרעושים מתפשטים

פרעושים הם מזיק נפוץ בבית וקשה להיפטר ממנו. פרעושים יכולים לחיות עד שנה על מארח אנושי, אבל הם ימותו תוך חודשיים אם הם לא מאכילים. זה גורם לאנשים לגלות כמה זמן חיים פרעושים וכיצד להיפטר מהם לתמיד. הדרך הטובה ביותר להיפטר מפרעושים היא באמצעות קוטלי חרקים המכילים פירתרין או פרמטרין. כימיקלים אלה יהרגו כל פרעוש שבא איתם במגע, אבל יש להם גם כמה תופעות לוואי כמו גירוי בעור או תגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים. . אפשרות נוספת היא לשאוב את הבית ולזרוק את השקית, כי קשה לפרעושים לשרוד בסביבה אטומה. במשך זמן רב. כמה זמן חיים פרעושים? פרעוש יכול לחיות עד שנה מרגע לידתו, אך ימות תוך חודשיים ללא מזון.

שלבי מניעה עבור חיות המחמד והבית שלך

שמירה על חיות המחמד והבית ללא מזיקים היא משימה לא פשוטה. עם זאת, עם אמצעי מניעה אלה, אתה יכול לשמור על הבית ועל חיות המחמד שלך מפני מזיקים.

1) נקו את הבית: ניקוי הבית באופן קבוע יכול לעזור לכם להיפטר ממזיקים כמו נמלים, ג'וקים ומכרסמים. נקו באופן קבוע את המטבח, הסלון וחדרי השינה.

2) שמור מזון במיכלים אטומים: שמור את כל פריטי המזון במיכלים אטומים כדי למנוע מנמלים לגשת אליהם. הקפידו גם לא להשאיר אוכל בחוץ על השיש או בארונות פתוחים למשך הלילה.

3) מניעת נזילות מים: אם יש בביתכם נזילות מים, אז זה מקום מושלם להתרבות של מזיקים. לכן חשוב למצוא את הנזילות הללו בהקדם האפשרי ולתקן אותן מיד לפני שהן גורמות נזק נוסף או מושכות יותר מזיקים לביתכם.

שיטות לשליטה באוכלוסיית פרעושים בביתך ובחצר הבית שלך

כמה זמן לוקח לתרסיס פרעושים לעבוד?

תרסיסי פרעושים עבור חיות מחמד מיועדים בדרך כלל לעבוד במשך חודש אחד. אם אתה משתמש בתרסיס בחדר, הוא יחזיק מעמד עד שלושה חודשים. תרסיס הפשפשים פועל על ידי הרג פרעושים בוגרים והביצים שלהם שניתן למצוא על פרוות חיית המחמד שלך. קוטל החרקים בדרך כלל מבוסס על פירטרואידים ומוחל ישירות על פרוות חיית המחמד. זה לא לוקח הרבה זמן עד שהוא מתחיל לעבוד ברגע שהוא מוחל, אבל זה עלול לקחת קצת זמן עד שכל הפרעושים מתים לחלוטין. . למוצר לוקח זמן להרוג פרעושים וההשפעות עשויות להימשך עד 24 שעות. כדי לקבל את האפקט הטוב ביותר, כדאי למרוח אותו כל יום במשך חודש. הסוכנות להגנת הסביבה (EPA) קבעה כי מוצר זה בטוח לשימוש בקרב ילדים וחיות מחמד כאשר משתמשים בו בהתאם להנחיות.

הדרכים המובילות להרוג פרעושים על כלבים

להרבה אנשים יש פרעושים בבתים שלהם. אם יש לך חיית מחמד אחת, סביר להניח שהם יביאו חלק מהפשפשים האלה לתוך הבית שלך. יש הרבה דרכים טבעיות להרוג פרעושים על כלבים. האחת היא להשתמש בחומץ תפוחים. זוהי דרך טבעית להרוג פרעושים ולספוג את השמנים המושכים אותם. אתה יכול גם להשתמש בו כשטיפה לאחר שמפו לכלב שלך וכתוספת למי האמבט שלו. דרך נוספת היא באמצעות שמן שום או שמן אורגנו במי האמבט עבור הכלב שלך. זה לא רק יהרוג את הפרעושים אלא גם ידחה אותם מלחזור על הכלב שלך שוב! דרכים טבעיות להרוג פרעושים על כלבים

כיצד להילחם במחלות הנישאות פרעושים בחצר שלך

מחלות המועברות על ידי פרעושים מהוות דאגה גדולה לבעלי חיות מחמד. ישנן מספר דרכים למנוע פרעושים בחצר שלכם, וזה כולל קוטל פרעושים, הדברה בחצר ובגינה ומניעת פרעושים. מניעת פרעושים היא הצעד החשוב ביותר שיש לנקוט כאשר מנסים להילחם בפרעושים בחצר שלך. חשוב להסיר את כל האזורים שבהם יכולים להצטבר מים או שבהם יכולים לחיות מכרסמים. פרעושים זקוקים לסביבות לחות כדי לשרוד, לכן חשוב לייבש את האזורים הללו לפני שהם שורצים בפרעושים. הסרת אזורים שבהם פרעושים יכולים להטיל ביצים, כמו חול לח ופסולת עלים, תעזור גם היא. קוטל פרעושים, הדברת מזיקים בחצר ובגינה ומניעת פרעושים הם דרכים לצמצם את אוכלוסיות הפרעושים בחצר שלכם. מחלות המועברות על ידי פרעושים מהוות דאגה גדולה לבעלי חיות מחמד ולכן חשוב להשתמש בשיטות אלו כדי למנוע אותן.