1123 Dog Hill Lane

Wilson, KS 67490

+34 785 658 5316

24/7 Customer Support

Mon - Fri: 9:00 - 17:30

Online store always open

הדברה נגד נמלים

נמלים מעצבנות כי הן יכולות להגיע בכמות עצומה וקשה להיפטר מהן. בחלק זה נעבור על הטכניקות הנפוצות ביותר להדברת נמלים ועל המוצרים שבהם תוכלו להשתמש כדי לעזור להיפטר מנמלים.

נמלים הן אחד המזיקים הנפוצים ביותר שאנשים נאלצים להתמודד איתם בבתיהם. הם נמצאים בכל העולם ונראה שאין להם סוף. נמלים אוהבות מקומות לחים כמו מטבחים, חדרי אמבטיה או כל מקום אחר שבו אוכל נשאר בחוץ לפרקי זמן ארוכים. הם גם אוהבים מאכלים מתוקים כמו מיץ או דבש, כמו גם כל סוג של ממתקים כולל שוקולד. הדבקה בנמלים היא בעיה נפוצה שאנשים רבים התמודדו איתה בשלב מסוים בחייהם, אבל זה לא חייב להיות בעיה עבורך אם אתה יודע מה אתה עושה בכל מה שקשור להיפטר מנמלים. . עובדות בסיסיות ישנם מעל 12,000 מינים שונים של נמלים בכל העולם. הם משתנים בגודל, צורה, צבע והתנהגות. מושבות נמלים נוטות להימצא על ידי מקורות מזון כמו מטבחים או גנים. מינים מסוימים יכולים לשרוד ללא כל מזון עד שנה. לנמלים יש שלושה סוגים של חלקי גוף: הראש, החזה והבטן. הראש מורכב מזוג לסתות המשמשות לנשיכה או לאחיזה של דברים כמו מקורות מזון;

כיצד להיפטר מנמלים

נמלים הן מזיק ביתי נפוץ שיכול להיות קשה להיפטר ממנו. הם לא נכנסים רק לדירה שלך, הם גם עוזבים וחוזרים לקנים שלהם כדי להביא עוד אוכל. אם יש לך זיהום, תצטרך לבצע כמה צעדים כדי להיפטר מהם לתמיד. .

שלב 1: זהה את סוג הנמלים שיש לך בבית
ישנם סוגים רבים ושונים של נמלים ולכל אחת יש דרך משלה להיכנס לביתך. חלק מהנמלים עשויות להיכנס דרך סדקים קטנים בבסיס בעוד שאחרות עשויות להשתמש בצינורות או חוטי חשמל. עליך לזהות את סוג הנמלה לפני נקיטת כל פעולה מכיוון שהיא תעזור לך לבחור איזה טיפול יתאים לך ביותר. . נמלים נכנסות דרך סדקים בבסיס. שלב 2: אתר את קן הנמלים ופיתיון אותו בתמיסת סוכר. זה עשוי לקחת זמן עד שתראה נמלים, אבל אתה יכול לבדוק מעת לעת את הפיתיון כדי לראות אם היו לכידות. אם כן, נסו מיקום אחר או פנו למדביר מקצועי שיטפל בביתכם.

שלב 2: טפלו בבעיה בעזרת תרסיס קוטלי חרקים
תרסיסים קוטלי חרקים מיוצרים במיוחד להרג מזיקים כמו נמלים, מקקים ועכבישים. כדאי להשתמש בתרסיס המסומן כ"בטוח לשימוש פנימי" כדי שיהיה פחות מזיק לחיות מחמד. הכימיקל מאחורי תרסיס זה הוא בדרך כלל קוטל חרקים או פירתרין.

הדברה נגד נמלים שיטות מאנשי מקצוע

נמלים הן זן פולש שיכול לפלוש לבית, ויכול להוות מטרד. ישנן דרכים רבות להיפטר מנמלים, אך כאן נתמקד בשיטות הטובות ביותר של אנשי מקצוע. ריסוסם במים: ריסוסם במים היא אחת השיטות הפופולריות ביותר להרג נמלים בביתכם. זה קל מאוד לביצוע ואינו דורש כלים או כישורים מיוחדים. שימוש במלכודות נמלים: מלכודות נמלים הן דרך מצוינת להרוג נמלים מכיוון שהן תופסות אותן בחיים מה שאומר שהן לא מתות ומתות בכל הבית שלך. שימוש בחומצה בורית: חומצת בורית היא אחת מצורות קוטל החרקים הפופולריות ביותר בשימוש אנשי מקצוע מכיוון שהיא יעילה וזולה – שני דברים שהופכים אותה למושלם לשימוש בביתכם. אנשי מקצוע רבים מסתמכים על חומצת בור כדי להיפטר מנמלים מכיוון שהיא יעילה וזולה. כדי להשתמש בחומצה בורית, תצטרך לערבב את האבקה עם מים, היחס הוא כ-80% מים ו-20% חומצה בורית. אתה יכול להשתמש בבקבוק ריסוס או מטלית לחה כדי ליישם אותו. הרעיון הוא שכאשר נמלים עוברות בו רגליהן יתמוססו בנוזל והן ימותו מחשיפה לחומר.

להיפטר מנמלים שחורות בבית שלך

נמלים שחורות הן אחד מפגעי המזיקים הנפוצים ביותר בבתים. הם יכולים להוות מטרד אמיתי ולגרום לאנשים להרגיש לא בנוח. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם נמלים אלו היא להשתמש בשילוב של שיטות שונות, כגון קוטלי חרקים, מלכודות פיתיון ושיטות הדברה לא כימיות. קוטל חרקים: אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מנמלים נגר שחורות היא באמצעות תרסיס קוטל חרקים או אבק המכילים בורקס או חומצת בור. יש לרסס את זה על כל המשטחים בהם נמצאות נמלים אלו וגם במקומות בהם נראו נכנסות לבית. יש למרוח את קוטל החרקים כאשר אין אנשים או חיות מחמד בקרבת מקום כדי שלא ישאפו אותו. מלכודת פיתיון: ניתן לשלוט בנמלים נגר שחורות גם על ידי שימוש במלכודות פיתיון המכילות מזון מעורבב עם קוטל חרקים שהורג אותן כשהן אוכלות אותו. ניתן למקם את אלו בקרבת אזורים בהם נראו הנמלים הללו נכנסות לבית וליד אתרי הקינון שלהן . לא כימי: שיטות אחרות כוללות שימוש בשיטות הדברה לא כימיות כמו שאיבת אבק של הנמלים לפח ואז השלכתן במיכל אטום.

איך לנצח את הקרב הזה עם אסטרטגיות מומחים

נמלים הנגרות הן מזיקים הרסניים שעלולים לתקוף את הבתים, ולגרום נזק לעץ ולחומרים אחרים. אם יש לך זיהום, חשוב לנקוט בצעדים כדי להיפטר מהם מיד. המאמר יספק לבעלי בתים מדריך כיצד לזהות ולהיפטר מנמלים נגרים. זה גם יציע טיפים למומחים כיצד הם יכולים למנוע מנמלים נגרים לתקוף את בתי הלקוחות שלהן. . כיצד לזהות נמלים של נגרים נמלים נגר בדרך כלל חומות אדמדמות ונראות כמו נמלה קטנה. יש להם אנטנות בעלות 12 מקטעים ארוכות מגופם. לנמלים נגרות יש גם זוג כנפיים על הבטן המשמשות לטיסה. באופן כללי, ניתן למצוא חרקים אלה בעץ, באדמה ובחומרים אחרים בחיפוש אחר מזון.

הדרכים הטובות ביותר להיפטר מנמלים ולהרחיקן

נמלים הן מזיק נפוץ שיכול לפלוש לביתך. הם יכולים להיכנס לאוכל ולפריטים אחרים שלך, ולגרום להם להתקלקל ולהירקב. לנמלים יש גם את היכולת לנשוך בני אדם, מה שעלול לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים. הנה כמה מהדרכים הטובות ביותר להיפטר מנמלים ולהרחיק אותן:
– שים מלכודות נמלים ליד המקום שבו אתה רואה נמלים מתאספות או נכנסות לביתך. זה יעזור להרוג את הנמלים לפני שהן נכנסות לבית שלך או מקננות בו. אתה יכול גם להשתמש בתחנות פיתיון עם מזון שמושך לנמלים כך שהן ייכנסו לתחנה וימותו שם במקום בתוך הבית שלך או בשטח שלך.
– כדאי גם להקפיד על איטום סדקים סביב חלונות, דלתות, שקעי חשמל, צינורות וכדומה, כדי שלא יוכלו יותר נמלים להיכנס לביתכם דרך הפתחים הללו.
– וודאו שכל המזון אטום היטב במיכלים כך שלא עוד נמלים יוכלו למצוא את דרכן פנימה . – השתמשו בשואב אבק כדי לשאוב נמלים מהרצפה. נמלים נמשכות ללחות, כך שזה יהיה יעיל באזורים שבהם נמלים נוטות להתכנס.

כיצד נמלים יכולות להזיק לחיות מחמד ואנשים בבית וכיצד למנוע את זה לקרות שוב!