1123 Dog Hill Lane

Wilson, KS 67490

+34 785 658 5316

24/7 Customer Support

Mon - Fri: 9:00 - 17:30

Online store always open

ריסוס נגד מזיקים

הבית הוא המקום בו אנו מבלים את רוב זמננו, ולכן חשוב לשמור אותו נקי מברקים. ישנן מספר דרכים לעשות זאת, משימוש מסורתי בקוטלי חרקים ועד לשיטות טבעיות יותר כמו שימוש בכימיקלים בטוחים לבני אדם וחיות מחמד. הנה כמה טכניקות שליטה על באגים בבית. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לזהות עם איזה סוג של באג אתה מתמודד. אם אינך בטוח, התייעץ עם מומחה או חפש באינטרנט. ברגע שאתה יודע עם איזה סוג של באג אתה מתמודד, ישנן מספר טכניקות הדברה לברקים בבית שיעבדו עבור בעיית המזיקים הספציפית שלך. אם בעיית הבאגים שלך היא נמלים, אז תסתכל על כמה מוצרים קוטלי נמלים בשוק ובחר אחד שמתאים ביותר לצרכים שלך. אם תיקנים הם הבעיה שלך, אז מוצרי קוטל תיקנים יהיו יעילים יותר מקוטלי נמלים מכיוון שהם פועלים בצורה שונה על סוגים שונים של מזיקים. עבור עכבישים וחרקים אחרים, בחר מוצר הדברה המיוצר עבור החרק הספציפי שלך. -קוטל נמלים: כדי להרחיק נמלים מהבית שלך, אתה צריך מוצר הדברה שקוטל נמלים במגע ואינו מצריך טיפול משני. בעת בחירת קוטל נמלים, זכור את סוג קוטל החרקים בו הוא משתמש וכמה זמן ייקח להתפרק בסביבה -קוטל ג'וקים: השתמש במוצרים אלה אם אתה מתמודד עם ג'וקים אבל לא יודע איזה מהם יעבוד הכי טוב

טכניקות מניעה למזיקים בבית

מזיקים הם בעיה נפוצה עבור בעלי בתים. הם יכולים לגרום נזק לבית שלך, להרוס את הצמחים שלך, ובמקרים מסוימים, אפילו להפיץ מחלות. ישנן דרכים רבות למנוע מזיקים להיכנס לביתך. חלק מהדרכים הללו כוללות שימוש במלכודות וחומרים דוחים, איטום נקודות כניסה כגון סדקים וחריצים, הבטחה שכל מקורות המזון אטומים היטב ולשמור על הבית שלך נקי.

טיפים וטריקים למניעת מזיקים

השלב הראשון במניעת מזיקים הוא לוודא שהבית נקי וללא עומס. ניקוי כל המשטחים, הרצפות והארונות יעזור להסיר כל מקורות מזון למזיקים. חשוב לאטום פתחים או סדקים בבית שעלולים לאפשר מזיקים פנימה. זה כולל איטום חורים בקירות או בעליית הגג, ותיקון צינורות דולפים או סדקים אחרים בחלק החיצוני של הבית שלך. מזיקים יכולים להיכנס גם דרך חורים קטנים במסכים בדלתות ובחלונות אז הקפידו לתקן גם אותם. חשוב גם לא להשאיר מזון לחיות מחמד בחוץ כי זה יכול למשוך מזיקים כמו דביבונים, אופוסומים, חולדות ועכברים. אם אתם גרים ליד נהר או נחל, חשוב לא להשאיר אוכל לציפורים כי זה ימשוך חיות אחרות כמו דביבונים שעלולים לנסות להיכנס לביתכם דרך חלון או דלת פתוחים. כדי למנוע חדירת מזיקים לבית, יש כמה צעדים חשובים שכדאי לנקוט. הצעד הראשון במניעת מזיקים הוא לוודא שהבית נקי וללא עומס. ניקוי כל המשטחים, הרצפות והארונות יסייע להסיר כל מקורות מזון למזיקים. כמו כן, חשוב לא להשאיר מזון לחיות מחמד בחוץ מכיוון שהוא עלול למשוך מזיקים כמו דביבונים, אופוסומים, חולדות ועכברים. אם אתה גר ליד נהר או נחל, חשוב שלא

עצות וטריקים למניעת מזיקים

מזיקים יכולים להיות מסוכנים עבור המשפחה שלך. הם יכולים לגרום לכל מיני מחלות ולהפיץ אותם אליך. לכן חשוב לקבל שירותי הדברה מקצועיים על מנת להימנע מסיכונים אלו.
ישנם יתרונות רבים של שירותי הדברה מקצועיים, אך החשובים שבהם הם:
– הם ידאגו שהמזיקים לא יחזרו.
– לא תצטרכו לדאוג יותר ממחלות מסוכנות או עקיצות של מזיקים.
– המזיקים כבר לא יטרידו אותך או את בני משפחתך. 

היתרונות של הדברה מקצועית הם: הם ידאגו שהמזיקים לא יחזרו. לא תצטרכו יותר לדאוג ממחלות מסוכנות או עקיצות מזיקים. המזיקים כבר לא יטרידו אותך או את בני משפחתך.